AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 06.02.2024, PRZETARGI: 16.01.2024

Funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta MZK Wejherowo

2024-04-22 01:15:00
2024-03/1711613161-info-01-1.png

Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że w czwartek, 2 maja 2024 r., Punkt Obsługi Klienta MZK Wejherowo będzie nieczynny.

Zachęcamy do zakupu biletów w formie elektronicznej poprzez:
serwis internetowy biletelektroniczny.pl – zakup biletów okresowych na Karty Elektroniczne oraz doładowań Portmonetek Elektronicznych,
aplikacje mobilneJakdojade, GoPay, MPay, zbiletem.pl (dla biletów MZK i metropolitalnych MZKZG) oraz SkyCash i MoBiLET (wyłącznie bilety MZKZG),
telefon za pomocą aplikacji Wejherowska Karta Mieszkańca.

Ponadto przypominamy, że większość spraw mogą Państwo załatwić bez konieczności wychodzenia z domu:
Złożenie wniosku o wydanie Karty Elektronicznej
Złożenie wniosku o blokadę Karty Elektronicznej
Doładowanie Karty Elektronicznej
Sprawdzenie stanu Karty Elektronicznej
Pytania i reklamacje odnośnie Karty Elektronicznej